Kan jeg kansellere bestillingen min?

Du har muligheten til å kansellere bestillingen din gjennom Min Konto-delen. Slik gjør du det:

  1. gå til Min Konto > Ordrehistorikk > Ordredetaljer;
  2. Klikk på Kanseller Produkt(er);
  3. Velg produktene du vil kansellere;
  4. Bekreft ditt valg;
  5. Velg årsaken til kanselleringen;
  6. Bekreft kanselleringen.

Bestillingen din kan kun kanselleres før forsendelse. Hvis bestillingen allerede er sendt, bør du nekte leveringen og kontakte vårt kundestøtteteam ved å bruke knappene nedenfor.

 

Har bestillingen din blitt kansellert?

I noen tilfeller kan vi ikke levere et produkt og må kansellere en bestilling. De vanligste årsakene er:

  • Produktet er utsolgt;
  • Vår selger kunne ikke bekrefte bestillingen din;
  • Adresseinformasjonen er uklar eller feil.

Vil du vite mer om bestillinger hos VidaXL? Les noen av våre relaterte artikler: