Retningslinjer for opptak av telefonsamtaler

Når du ringer vår kundeserviceavdeling, kan vi ta opp telefonsamtalen din. I denne artikkelen finner du all informasjon om våre retningslinjer for opptak av telefonsamtaler.

 

>Hvorfor tar du opp telefonsamtaler?

Vi tar opp telefonsamtaler for kvalitetsovervåking og evalueringsformål. Vårt mål er å sikre at når du kontakter oss, via telefon eller på andre måter, får du den beste kvaliteten på tjenesten.

 

>Kan jeg nekte å bli tatt opp?

Ja, du vil bli bedt om å godta eller avslå opptaket ved starten av samtalen. Om du avslår, vil opptaket stoppe og alt som tidligere ble tatt opp vil bli slettet umiddelbart.

 

>Hvor lenge beholder du de innspilte telefonsamtalene?

Vi beholder opptakene i en periode på 21 dager, med start fra dagen opptaket ble gjort.

 

>I hvilket land lagrer du de innspilte samtalene?

Opptakene er lagret i en database som ligger i Tyskland.

 

>Hva er mine rettigheter med hensyn til disse opptakene?

Du har følgende rettigheter: Rett til å bli informert, rett til innsyn, rett til retting, rett til å bli glemt, rett til å begrense, rett til dataportabilitet, rett til ikke å bli underlagt en beslutning basert utelukkende på automatiserte midler, rett til å klage, og rett til å trekke tilbake samtykket. For mer informasjon om hva disse rettighetene innebærer, vennligst se våre retningslinjer for opptak av telefonsamtaler.

 

Vil du lese våre retningslinjer for opptak av telefonsamtaler? Klikk her.